1


2


nedjelja, 29. listopada 2017.

Zabavljamo se od srednje škole i prije mjesec dana na 5-u godišnjicu kleknuo sam pred nju i zaprosio je. Zaprosio sam je na gradskom trgu pred 100-tinama prolaznika i na moju sreću rekla mi je DA. ....






Zabavljamo se od srednje škole i prije mjesec dana na 5-u godišnjicu kleknuo sam pred nju i zaprosio je. Zaprosio sam je na gradskom trgu pred 100-tinama prolaznika i na moju sreću rekla mi je DA. Sretniji čovjek od mene u tom trenutku nije postojao, ali… sinoć sam je zatekao u krevetu sa mojim najboljim drugarom… mojim “bratom”. Šok je bio još veći obzirom da se čuvamo za prvu bračnu noć… oboje smo nevini i možete zamisliti kako mi je bilo kada sam ih vidio.






Prvi puta sam vidio njeno tijelo, tako bez odjeće prišla mi je i rekla da samo mene voli i da sve što sam vidio zaboravim. Vjerujte plakao sam od muke i tada sam je pošao udariti, digao sam ruku i njen glasni uzvik NE! me trgnuo iz dubokog sna. Srce mi je lupalo kao ludo i trebalo mi je par minuta da dođem sebi da posložim misli. Toliko je volim da život bez nje ne bih mogao zamisliti, vjerujte nakon ovoga što sam sanjao bio bih spreman i prevaru da joj oprostim samo da život provedem sa njom. Ne postoje riječi da bih mogao opisati koliko je volim <3

0 komentari:

Objavi komentar