1


2


ponedjeljak, 30. listopada 2017.

Udata sam i radim u pekari. Imam druga sa kojim sam bila top. Dolazio je svakog dana u pekari, pricao mi je sve svoje tajne i probleme i zajedno smo ih resavali (muz nista nije znao). To ....







Udata sam i radim u pekari. Imam druga sa kojim sam bila top. Dolazio je svakog dana u pekari, pricao mi je sve svoje tajne i probleme i zajedno smo ih resavali (muz nista nije znao). To prijateljstvo se polako pretvorilo u nesto vise. Jednog dana poljubili smo se, onda sam spustila ruku dole i krenula da mu dr*am preko pantalona… na kraju smene nasli smo se kod njega u stanu i tu se zavrsava nasa igra. Nasi odnosi su se promenili nekako smo se malo udaljili . On se zaljubio u moju drugaricu i to mi je rekao. Ja sam plakala jos placem. Odnosi su nam sada bolji ali vise se ne vidjamo cesto jos mi se svidja, mzd bih mu trebala reci.  🌍🐾💘

0 komentari:

Objavi komentar