1


2


nedjelja, 24. prosinca 2017.

Imam 42 godine i živjela sam jedan normalan, klasičan život. Posao, kuća, muž, sin i to je to, ali prije mjesec dana sve se promijenilo. Profesorica sam u školi i prije mjesec dana došla kući onako.....



Imam 42 godine i živjela sam jedan normalan, klasičan život. Posao, kuća, muž, sin i to je to, ali prije mjesec dana sve se promijenilo. Profesorica sam u školi i prije mjesec dana došla kući onako nikakva, umorna od djece, raspremila se i krenula na uširanje. U tom trenutku se začulo zvono na vratima. Na brzinu sam ogrnula kućnu haljinu i otvorila vrata.




Bio je to školski drug mog sina, došao da pripremaju zajedno neki ispit. Obzirom da mog sina nije bilo kod kuće, ponudila sam ga da uće i da ga sačeka. Počastila sam ga sokom i rekla da idem da se tuširam. Dok sam se tuširala i dok se voda slivala niz moje nasapunjano tijelo osjetila sam dodire na leđima, dodire koji su se spuštali naniže. Nisam pridavala značaju, mislila sam… ne znam ni ja šta sam mislila, a tada me počeo ljubiti po vratu, okrenula sam se i vidjela druga mog dina, bez odjeće sa mnom pod tušem. Kada sam spustila pogled već je bio skroz napaljen, podignut i tvrd. Upitala sam ga da li je noramalan, i šta traži u tuš kabini pored mene, a on mi je rekao da me godinama želi i da sada kada je pored mene neće odustati ni pod koju cijenu. Stisnuo me uz tuš kabinu i vrlo brzo počeo da me puni. Sa svakim novim ulaskom, sve mi je bilo bolje i sve sam se bolje i zadovoljnije osjećala. Glas mog sina koji je rekao MAMA STIGAO SAM dodatno me raspalio.






Pola sata smo vodili ljubav pod tušom, nakon toga sam izašla, otišla u sobu kod mog sina, da ga zapričavam dok njegov drug, moj ANĐEO nije “pobjegao” iz naše kuće. Bilo mi je čudno kada me sin pitao da slučajno Darko nije dolazi… Preko 20 godina sam udata i nikada nisam imala nikoga drugog osim mog muža i nakon ovih predivnih mjesec dana što se skoro svakodnevno viđam sa Darkom mogu reći da sam uzalud potrošila 20 godina. Tek sad sam srena i isunjena žena. Ovo ispunjena sam trebala napisati velikim slovima…

0 komentari:

Objavi komentar