1


2


nedjelja, 24. prosinca 2017.

Ceo zivot sam imao srece sa zenama, probao sve i svasta, i spavao sa dosta njih, takav mi je bio cilj, da prozivim sto vise pre nego sto se skrasim. I na kraju ja ozenio nevinu. Nisam kao neke budale da








Ceo zivot sam imao srece sa zenama, probao sve i svasta, i spavao sa dosta njih, takav mi je bio cilj, da prozivim sto vise pre nego sto se skrasim. I na kraju ja ozenio nevinu. Nisam kao neke budale da sam hteo da ozenim nevinu samo zbog toga sto je nevina, nego jednosavno zaljubio sam se u nju. A po meni to je nesto najgore moguce. Pre ce nevina zena da prevari nego ona koja je imala nekoliko momaka pre vas.




Ne znam sto svi muskarci to i hoce,
kad ta devojka nije spavala ni sa kim vise nego samo jedino sa vama, nije osetila drugo musko, pa da zna da li ste joj najbolji ili ne, i ceo zivot ce da je kopka to i razmisljace o tome. Iako sam u braku vec godinu dana, plasim se kao malo dete da ce da me prevari sa nekim, mozda ne sad, ali za 10 godina ce sigurno pomisliti kako bi joj bilo sa drugim. Vidim da je srecna pored mene, jer se trudim da budem sto bolji prema njoj, puno je volim, ali ovo me muci oduvek. Ne verujem da cu ovo reci, ali voleo bih da je bila sa nekim pre mene.

0 komentari:

Objavi komentar