1


2


srijeda, 20. prosinca 2017.

Abortirala sam sa samo 17 godina… Bila sam u “vezi”, tačnIje spavala sam sa mojim profesorom tjelesnog koji je tada imao 43 godine. Trenirala sam košarku i on mi je govorio mi je da je to što imam odnos sa njim za moje dobro i da ću se....





Abortirala sam sa samo 17 godina… Bila sam u “vezi”, tačnIje spavala sam sa mojim profesorom tjelesnog koji je tada imao 43 godine. Trenirala sam košarku i on mi je govorio mi je da je to što imam odnos sa njim za moje dobro i da ću se brže razvijati, biti bolja, jača i zrelija na terenu.







Međutim, nije dovoljno pazio i ostala sam trudna. Tada mi se cijeli moj svijet srušio, a on mi je rekao da se ne brinem, da trudnoća nije problem i da će me odvesti kod najboljeg ginekologa da to riješi. Odveo me, abortirala sam, ali samo par dana nakon abortusa meni je pozlilo, a ubrzo sam završila u bolnici. Sve se razaznalo, ustvari ne sve, saznalo se da sam bila trudna, da sam abiorala, ali nikada nikome nisam rekla sa kim i ko me natjerao da abortiram. Iskreno ni danas dan ne znam zbog čega sam sve prešutjela, ali sve to me mnogo koštalo, moji roditelji su se distancirali od mene, nisu me se odrekli, ali to više nije bio prijašnji odnos, moji prijatelji su mi okrenuli leđa, a najgore od svega moje zdravlje je bilo totalno oskrnjavljeno. Moji reproduktivni organi su uništeni i sve to se odrazilo na kraju i namoju sportsku karijeru. Možda nikada ne bi bila neka vrsna košarkašica, ali… možda i bi. Mlada luda glava me koštala života… danas imam 38 godina živim tako, dan za dan… nisam se udavala, a sve je moglo biti drugačije…

0 komentari:

Objavi komentar