1


2


četvrtak, 16. studenoga 2017.

Trudna sam, imam problem sa trudnocom zapravo mucnine u stomaku. Prosle nedelje svekrva me udarila i gurnula na krevet jer nisam htela da donesem brašno, dakle trudna sam i ne bi smela da .....






Trudna sam, imam problem sa trudnocom zapravo mucnine u stomaku. Prosle nedelje svekrva me udarila i gurnula na krevet jer nisam htela da donesem brašno, dakle trudna sam i ne bi smela da dižem ništa teško. A moja svekrva ponasa se kao da nije rodila mog muža pa ne razume kada kažem da nešto ne mogu.




 Zene koje imate iskustva sa trudnocom,sta ste radile da prebrodite mucninu? Nemam nikakvih komplikacija i nisam povracala, ali mucnine su konstantne. Zbog njih ne mogu normalno da funkcionisem, iscrpljuju me strasno. Dodje mi samo da se ususkam i da mirujem i nista da ne jedem i ne pijem. I kad sam gladna i kad sam sita, muka mi je. Svasta sam isprobala sto sam cula da pomaze i opet preovlada mucnina.

0 komentari:

Objavi komentar