1


2


nedjelja, 5. studenoga 2017.

Svesna sam ja onog da je lepota manje bitna i sve to, ali nekako kad sam našminkana tip-top i obučena u neku užu suknju gde se vide moje obline, gore neku lepu usku majicu koja je malčice ......







Svesna sam ja onog da je lepota manje bitna i sve to, ali nekako kad sam našminkana tip-top i obučena u neku užu suknju gde se vide moje obline, gore neku lepu usku majicu koja je malčice izazovnija i onda izađem i onda se okreću za mnom. Nivo samopouzdanja mi se podigne jedno hiljadu puta, i kada me muz ostavi nedojebanu, mrzovoljnu, sredim se tako da svaki muskarac balavi sa moje obline.





 Iako sam svesna da imam uspesnog muza u poslu uvek stavim prst na celo da me sinoc nije odradio, to me inspirise da se doteram… steta sto sam se malo ugojila inace svaki muskarac koji kaze da sam zgodna ima velike sanse da vodi ljubav sa mnom. Mrzim negativne komentare i ljubomorne zene koje me spucavaju svojom ljubomorom.

0 komentari:

Objavi komentar