1


2


srijeda, 15. studenoga 2017.

Radim kao profesor na fakultetu već skoro 20 godina i obožavam period kada studenti i STUDENTKINJE “ganjaju” uslove za narednu godinu. Svake godine u to doba nađu se po dvije tri .......








Radim kao profesor na fakultetu već skoro 20 godina i obožavam period kada studenti i STUDENTKINJE “ganjaju” uslove za narednu godinu. Svake godine u to doba nađu se po dvije tri mlade djevojke MLADE STUDENTICE koje su za ocjenu spremne sve da urade i sve da DADNU :). Za šesticu ne tražim mnogo, par vikenda u skupim hotelima naravno o njihovom trošku… Nikada nisam imao problema do prije mjesec dana. Jedna beštija je u hotelskoj sobi postavila kamere i sve snimila, a kada sam joj obećao dati prolaznu ocjenu, rekla mi je da je sve snimila. Ponudio sam joj 1.000 eura da mi da snimak, ali ona je tada postavila ljestvicu mnogo visočije.





Morao sam platiti troškove hotela koji smo koristili, kod kolega joj srediti još 3 ocjene i najgore od svega još uvijek ima taj snimak. Svakog trenutka mi može uništiti reputaciju u društvu, posao mogu izgubiti, brak mi može rasturiti. U velikom sam problemu, vjerovano će tražiti cijeli fax da joj pomažem, gdje god zapne da sređujem, a tek je sada druga godina. Imam 45 godina i baš sam ljut na sebe jer sam to sebi dozvolio, ALI VIŠE SE TO NEĆE MOĆI DESITI. Ubuduće ja određujem hotel i skidanje odma na hodniku…

0 komentari:

Objavi komentar