1


2


četvrtak, 16. studenoga 2017.

Mnogo sam se ugojila, ali posto imam skoro 30 godina sramota me da se stidim kilaze nego je ponosno nosim. Kilaza je rezultat uzimanja hrane zbog stresa i hvala bogu svu hranu koju pojedem .....






Mnogo sam se ugojila, ali posto imam skoro 30 godina sramota me da se stidim kilaze nego je ponosno nosim. Kilaza je rezultat uzimanja hrane zbog stresa i hvala bogu svu hranu koju pojedem ode u zadnjicu. Počela sam da se brinem zbog proširenje kukova i kukam kod svekrve da sam se ugojila. Svekar je čuo naša razgovor i jedne prilike pružio mi utehu tako što mi dokazao da prava žena treba da izgleda kao ja DA JE IMA… 




Pipao me po zadnjici u gutinama i rekao da uopšte ne trebam da se stidim ako imam koje kilo višak kaže da mi svaki gram lepo stoji. Stvarno mi je time svekar digao samopouzdanje počela sam ponovo da cenim sebe iako sam se pre osećala debelo.

0 komentari:

Objavi komentar