1


2


utorak, 7. studenoga 2017.

Ne podnosim brata mog muža, jer kada sam se udala za muza on je bio momak koji me na početku gutao očima, kasnije sam pronasla skrivene kamere u kupatilu i nakon toga izbila svadja u kucu, ......







Ne podnosim brata mog muža, jer kada sam se udala za muza on je bio momak koji me na početku gutao očima, kasnije sam pronasla skrivene kamere u kupatilu i nakon toga izbila svadja u kucu, posle toga situacija se smirila, sad su počeli novi problemi sa njimjer dok mi rintamo i mučimo se da obezbedimo sve našoj deci i nama, on bez dana radnog staža samo zivka i traži pare, pritom nas vređa. Moj muž ne reaguje i tako u krug godinama, dok ja ludim.





E danas je došao i kaže da je podigao krivičnu prijavu protiv njega, jer je očistio sve pare sa našeg računa koje smo čuvali za depozit za kuću. Ukrao mu novčanik i podigao sve. Znala sam da je đubre, ali da je ovoliko, nisam mogla ni da sanjam.

0 komentari:

Objavi komentar