1


2


nedjelja, 12. studenoga 2017.

Imam 25 godina, dosad sam imala jednu dužu vezu na fakultetu. Otad nikog nisam imala. A iskreno, falio mi se*s. I tako na jednoj zabavi upoznam prezgodnog momka, raspričamo se.. Vidim ja da ......






Imam 25 godina, dosad sam imala jednu dužu vezu na fakultetu. Otad nikog nisam imala. A iskreno, falio mi se*s. I tako na jednoj zabavi upoznam prezgodnog momka, raspričamo se.. Vidim ja da nemamo nekih tema za razgovor, shvatim da tu nema budućnosti. Ipak, eto mi prilika da… utolim glad. Ja njemu dam do znanja kako stvari stoje, on pristane, bude nam super tu noć. Prođe nekoliko sedmica, nismo se ni čuli ni vidjeli, meni super.




Kad javlja mi prijateljica da je taj momak u bolnici, citiram “pretukao ga tvoj brat”. Ja gledam, ništa mi nije jasno, odem kod brata da vidim šta je bilo, kaže on “Nisam mogao podnijeti da neko moju sestru gleda kao usputni užitak”. PA I ON JE MENI USPUTNI UŽITAK Ljudi moji ja nemam pojma kako mi je brat uopšte saznao da smo spavali zajedno. Kad u zemlju nisam propala, poslala sam tom momku cvijeće a evo s bratom i dalje ne razgovaram.

0 komentari:

Objavi komentar