1


2


subota, 28. listopada 2017.

Imam problem i trebam savjet. U braku sam 6 godina, i još smo prije braka bili u vezi 8 godina. Imamo dvoje male djece, svu firmu i život nam je ok. Štedimo novce da napravimo kuću, ja radim do ....






Imam problem i trebam savjet. U braku sam 6 godina, i još smo prije braka bili u vezi 8 godina. Imamo dvoje male djece, svu firmu i život nam je ok. Štedimo novce da napravimo kuću, ja radim do 4, a on i do 22-23. Ne seksamo se često, jer nemamo kada, ali volimo nedjeljom ujutro djeci u dnevnom upaliti crtiće i zaključati se u sobu.





Ponekada se stignemo i preko tjedna ako nismo previše umorni. Njegov problem je oduvijek bila prerana ejakulacija, ali nije mi smetalo jer je nakon toga mogao još jednom i to po pola sata. Sada više ne može. Spusti mu se i to je to. Jako sam seksualno isfrustirana, imam vibrator ali to nije to. Sve više razmišljam o ljubavniku :( Probala sam par puta predložiti neka farmaceutska pomagala, ali on samo kaže kako je umoran i da mu to ne treba.

0 komentari:

Objavi komentar