1


2


petak, 29. rujna 2017.

Molim Anonimno, Pre nesto vise od dva mjeseca sam otisla od muza, koji je bio pataloski ljubomoran, cetiri posla sam izgubila zbog njegove ljubomore(on nikad nije radio, cuvao me i nikad me samu ni gdje nije pustao)Ali,uvjek je govorio da ga varam, cak je on znao i kad i s kim,a nikad se .....






Molim Anonimno, Pre nesto vise od dva mjeseca sam otisla od muza, koji je bio pataloski ljubomoran, cetiri posla sam izgubila zbog njegove ljubomore(on nikad nije radio, cuvao me i nikad me samu ni gdje nije pustao)Ali,uvjek je govorio da ga varam, cak je on znao i kad i s kim,a nikad se nije odvajao od mene osim dok sam na poslu, uvalio me u kredite i dugove, moj auto je prodao, ja nisam imala pravo glasa, znala je za tih ne punih osam godina da padne po koja samara, pa i davljenje je bilo, sve sam cutala i trpila….a onda sam pala u tesku depresiju i pokusala





samoubojstvo….zavrsila sam na pshijatriji par dana, gdje mi je s njim posle 7 dana lezanja svaki kontakt od strane doktora bio zabranjen…..Problem je sto mi imamo zajednickog sina, i on mi brani kontakt svaki sa sinom, vec deset dana ga nisam vidjela, nedozvoljava….A meni je rekao ako pristanem da imam sexualne odnose s njim,da mu budem sex robinja da ce da vidim djete, kakav je to covjek koji ucjenjuje na taj nacin da bi vidjela dijete…Stalno me uznemirava, a ne zelim da ga prijavim zbog sina, bojim se mrzice me…I tako ga je vec okrenuo protiv mene….Ne znam sta da radim, nemam snage mnogo sam umorna….Bojim se da cu opet dici ruku na sebe…..Morala sam da izbacim ovo iiz sebe…Hvala.Molim Anonimno

0 komentari:

Objavi komentar