1


2


petak, 29. rujna 2017.

O ovome ne smijem nikome da pričam, a imam izrazitu potrebu da to izbacim iz sebe, na neki način da od nekog, makar i nepoznatog dobijem podršku. Sve je počelo prije par mjeseci, sišla sam u podrum gdje držimo mašinu za veš i dok sam ubacivala prljavi veš u nju osjetila sam, za m....



....  svoje, primakla sam bokserice licu i počela da ih mirišem, a još gore da maštam o… sramota me i napisati. Zavukla sam jednu riku tamo dole i nekontrolisano počela da se “igram” sa mojim dugim tankim prstima. Ni sama ne znam koliko je to trajalo, ali kada sam otvorila oči ugledala sam ispred sebe sina, tačnije cijelo vrijeme ga oslovljavam kao sina, a ustvari sam mu maćeha.
Donio još robe za pranje. Uglavnom za drugu majku osim mene i ne zna jer je njegova biološka majka umrla par dana nakon što ga je rodila, odrastao je uz mene i do tog dana sam se i ponašala kao mama, ali tada… Tada u mom stanju u kakvom sam bila uz njegove mlade, vatrene godine, inače ima 19 moglo se desiti samo jedno i desilo se.
Vodili smo ljubav na veš mašini, tačnije nije to ni bilo vođenje ljubavi, već klasično “razbijanje”. Imam 44 godine i baš sam uživala. Nakon toga dana više ništa nije bilo kao prije. Skoro svaki dan ili noć smo koristili svaku moguću priliku da se “zabavimo” i nema mjesta gdje nismo imali odnos, kuća, vikendica, auto, hoteli, moteli… Na neki način sam to i prihvatila, tješim se, NIJE MOJ BIOLOŠKI SIN… ŠTA FALI… ali od prije par dana on je uporan i tjera me da prestanem da pijem tablete protiv trudnoće jer želi da ja i on imamo zajedničko dijete. Ne znam šta da radim, imam 44 godine i da se u ovim godinama porađam i to na ovaj način… ne znam, jednostavno se bojim :(, šta ako se sve iskomplikuje, šta ako se sazna za nas. Trenutno mnogo uživam i baš sam kao nikada sretna i “ispunjena” žena, ALI…

0 komentari:

Objavi komentar