1


2


petak, 2. lipnja 2017.

Moja sestra ima 17 godina i uveliko je “tuče” pubertet, na njoj se vidi da je napaljena 24 sata dnevno i da bi se J sa svakim, znam jer sam to prošla prije nešto više od 10 godina. U posljednje vrijeme sve ...




Moja sestra ima 17 godina i uveliko je “tuče” pubertet, na njoj se vidi da je napaljena 24 sata dnevno i da bi se J sa svakim, znam jer sam to prošla prije nešto više od 10 godina. U posljednje vrijeme sve češće, dolazi kod nas i ostaje po 2-3 dana, spava kod nas. Izuzetno je lijepa i zgodna i plašim se da se šta ne dogodi između mog muža i nje, jer nekako osjećam da moja sestra gaji simpatije prema mom mužu. Što je gore, čak sam par puta “uhvatila” i pogled mog muža na zadnjici moje sestre. Prošli vikend je opet bila i slagala sam ih da idem ranije na spavanje i njih dvoje su ostali sami da gledaju TV u dnevnoj sobi.



 Ostavila sam vrata spavaće poluotvorena i osluškivala. Nakon nekih 20-ak minuta moj muž je počeo da je ispituje da li ima momka, gdje izlazi, a nakon toga joj je rekoa da je izuzetno lijepa i zgodna, da je sigurno san svakog muškarca, da može i da će moći imati svakog muškarca kojeg god poželi… Moji strahovi su se obistinili, moj muž je napaljen na moju mlađu sestru sada sam 100% sigurna. Ništa se konkretno tu veče nije desilo, ali ko zna da su bili sami, da ja nisam bila u drugoj sobi kako bi sve završilo. Ne znam kako da zabranim sestri da mi dolazi, jer ukoliko bude dolazila, pogotovo ako bude spavala kod nas i ako budu ostajali nasamo neizbježno je da se desi. Izluđuje me ova cijela situacija, ne znam kako da spasim situaciju, jer ako ih strast ponese i ako se šta između njih desi izgubiti ću i muža i sestru, ne znam kako bih to podnijela 🙁

0 komentari:

Objavi komentar