1


2


petak, 2. lipnja 2017.

Kada sam ušla u pubertet moje tijelo se naglo počelo da mijenja, moje grudi, guza sve je počelo nekontrolisano da buja. Posljedica toga bilo je da sam u tom periodu postala malokrvna i često sam ...




Kada sam ušla u pubertet moje tijelo se naglo počelo da mijenja, moje grudi, guza sve je počelo nekontrolisano da buja. Posljedica toga bilo je da sam u tom periodu postala malokrvna i često sam gubila svijest. Moji roditelji su umislili da sam “začarana” da me neko ukleo i počeli su da me umjesto doktorima vode kod vračara. TADA JE MOJ ŽIVOT PReTVOREN U PAKAO!!! Odveli su me u neko meni nepoznato selo kod nekog poznatog vrača da me izliječi.





On je mojim roditeljima rekao da sam težak slučaj i da me moraju ostaviti kod njega 48 sati NASAMO i da će to sve mnogo da košta. Unaprijed su mu dali 500 eura i otišli, ostavili me sa mojih 15 godina sa nepoznatim čovjekom. Odma čim su moji roditelji otišli uveo me u neku mračnu prostoriju i tu me je… sramota me i napisati… bukvalno se iživljavao nad mojim tijelom. Imao je odnos sa mnom i to više puta, plakala sam, molila da prestane, da pozove moje roditelje da dođu, ali on je što sam je više plakala bio sve grublji te je govorio da se opustim i da mi neradi ništa loše, već da me oslobađa đavola.




 zamisliti kako mi je bIlo tih 48 sati sa njim, GROZNO traume koje me prate cijeli moj život, a najgore je što su me tom čovjeki dovodili 3 puta mjesečno idućih skoro godinu dana. Vremenom se moje zdravstveno stanje popravilo, samo od sebe, ali moji roditelji su ubijeđeni da mi je onaj monstrum od čovjeka, koji se naziva VRAČOM pomogao i da me on izliječio. Od tada je prošlo 10 godina a oni mu i dan danan nose pare, zlato i poklone u znak zahvalnosti. Pokušavala sam im objasniti šta mi je taj čovjek radio i da nije dobra osoba, ali oni mi uvijek kažu da sam nezahvalna.

0 komentari:

Objavi komentar