1


2


utorak, 16. siječnja 2018.

Ovo neću preživjeti… Samohrani sam otac od njene 5-e godine, supruga, njena mama je bila teško bolesna i umrla je kada je kćerka imala 5 godina.




.... odveo do kreveta i po njoj počeo da bacam novac. Prvo je bila zbunjena, a ubrzo je shvatila i počela da se pravda. Nisam je tukao, jer nikada ni na koga nisam digao ruku, koliko god me govorila da neće više nikada dovoljno sam star da znamd a me laže, postala je na žalost drolja i kao drolja će i da umre, to je tako ni prva ni posljednja.
Odlučio sam da je preselim u Split da dole završi srednju školu ili da radi šta je volja. Ja ću joj sve obezbijediti, od stana, do džeparca, a na njoj je da sama odluči u kome pravcu će voditi svoj život. Boli, vjerujte, mnogo boli…
nakon supruge sada sam izgubio i kćer, ostao sam sam… ne znam zašto se meni sve ovo moralo da izdešava. Grozno, sada shvatam i me zašto moje komšije zadnjih godinu dvije izbjegavaju…

0 komentari:

Objavi komentar