1


2


četvrtak, 21. prosinca 2017.

U vezi sam se sestrinom drugaricom. Razgovarao sam s devojkom koja je nevina da ozbiljno mislim da je vreme da spavamo jer zna da planiram zivot s njom. Godinu i po cekam a ona ume da izjaavi da ....







U vezi sam se sestrinom drugaricom. Razgovarao sam s devojkom koja je nevina da ozbiljno mislim da je vreme da spavamo jer zna da planiram zivot s njom. Godinu i po cekam a ona ume da izjaavi da joj nije do toga, boji se, i na kraju je*o sam je tako jako da se zidovi tresli. Upala moja sestra posle obavljenog posla i krene da me udara jer mislila da je silujem, bio sam potpuno go kad je spustila pogled na moj ukruceni ponos, onda je krenula jos jace da me udara jer kako navodi da sam manijak koji pred sestrom stoji go.



 Nista je nisam skontao ali ne razumem cemu takvih udaraca mi smo zajedno godinu i po dana. Ovu moju, jedva sam ubedio na sees,ali zato ume da uziva orgazme kad je zadovoljim a pritom se ne opterecuje da mi uzvrati iako vidi da je ukrucen.

0 komentari:

Objavi komentar