1


2


nedjelja, 24. prosinca 2017.

Bila sam u tajnoj vezi s kolegom s posla(isključivo fizička veza, trpanje po toaletima) skoro dvije godine. Rekla sam mu odmah ako nađe nekoga, da je gotovo, a isto je važilo za mene. Pošto nitko









Bila sam u tajnoj vezi s kolegom s posla(isključivo fizička veza, trpanje po toaletima) skoro dvije godine. Rekla sam mu odmah ako nađe nekoga, da je gotovo, a isto je važilo za mene. Pošto nitko nije znao, a radni kolektiv je takav da se svi za*bavaju na svakakve pa i perverzne načine, tako sam se i ja u prolazu znala našaliti s ponekim kolegama (s kojima nisam imala ništa).






Nakon što sam saznala da je krenuo nešto s nekim drugim, otjerala sam ga ružnim riječima, da bi mi čovjek rekao praktički da sam bila sa svakim s kim sam u prolazu prozborila nešto. Nije mi krivo što je završilo, nego me živcira ta ljudska glupost donošenja zaključaka na temelju irelevantnih pretpostavki.

0 komentari:

Objavi komentar