1


2


subota, 11. studenoga 2017.

Obukla sam kratku mini suknju, tange, majcicu bez rukava koja se na suncu providi i … Tako sam se sredila. Bila sam na nekom psihološkom testiranju za posao. Trajalo je to testiranje četiri sata. Počelo .......






Obukla sam kratku mini suknju, tange, majcicu bez rukava koja se na suncu providi i … Tako sam se sredila. Bila sam na nekom psihološkom testiranju za posao. Trajalo je to testiranje četiri sata. Počelo u 12. Dva psihologa, lekar i šef obezbeđenja me posmatraju dok ja radim neke zadatke i mešaju se da mi otežaju. U početku su se zgledali i odmahivali glavama. Kad je otkucalo 15:00 počeli da se vrpolje i pričaju. Ja usredsređena na zadatke i ne gledam uopšte na njih. Rešila ja i poslednji zadatak iz jedne gomile i da pređem na drugu, kad kaže vođa testiranja “Ostavljaj dok nismo svi poludeli! Ti ovako možeš do sutra a mi sve živce pogubismo”.




Posle mi objasnili da je test merio kako se ponašam u stresnim situacijama i kad sam frustrirana i da sam ja jedna od onih koji ne reaguju uopšte na frustraciju i ne znaju za stres. Navodno neki poremećaj. Eto, provedoh 45 godina u zabludi da su svi ovakvi i nikad nisam mogla da razumem druge dok šize oko gluposti.

0 komentari:

Objavi komentar