1


2


nedjelja, 29. listopada 2017.

Tri godine posle razvoda slučajno sretnem bivšeg momka iz srednje. Mnogo je bio zaljubljen u mene, ali klinci nezreli raskinemo. Posle tog susreta počnemo vezu, prihvatio je moje dete, njegova .....






Tri godine posle razvoda slučajno sretnem bivšeg momka iz srednje. Mnogo je bio zaljubljen u mene, ali klinci nezreli raskinemo. Posle tog susreta počnemo vezu, prihvatio je moje dete, njegova porodica takođe i moje dete njih. Zavolela sam ga više nego bivšeg muža, predobar je čovek, pažljiv, vredan, radi kao crnac fizički posao, ali ne pazi na sebe i svoje zdravlje niti njegovi vode računa o njemu.




 Posle godinu dana plan je bio zajednički život, venčanje i ostanem trudna. Ali njegova sestra se protivila trudnoći i useljenju kod njih, on je to krio i odgađao preseljenje kao zbog sređivanja kuće. Rekla sam mu da drugi odlučuju umesto njega i da me boli što toliko dirinči za druge, a sebe zapostavlja. Ispala sam monstrum, naterao me da abortiram i ostavio me.

0 komentari:

Objavi komentar