1


2


utorak, 3. listopada 2017.

Sestra mi se udaje za dobrog frajera koji je sa njom raskidao ,vredjao je i vikao joj puno puta. Stalno se žalila na njega sve vreme što su bili u vezi a sada glumi neku zaljubljenost samo jer napokon želi ....






Sestra mi se udaje za dobrog frajera koji je sa njom raskidao ,vredjao je i vikao joj puno puta. Stalno se žalila na njega sve vreme što su bili u vezi a sada glumi neku zaljubljenost samo jer napokon želi da je oženi. Upoznala ga sa nasim roditeljima. Tata dozvoljava da ponekad prenoci kod nas. Prosle nedelje nocio je kod nas i posle ponoca cula sam da je naziva KU*VOM, cula sam kroz san njihovo dranje, puno mi se spavalo i dvoumila sam da da ustanem ili nastavim sa spavanjem na kraju sam odlucila da ustanem prodjem pored njihove sobe da prisluskujem jer me kopkalo o cemu pricaju, medjutim nisu se svadjali kako odlicno rade, ali sam prisluskivala i cula da joj stavljao lisice i se*sualno izivljavao…




Nisam ljubomorna na nju zapravo sam srećno zaljubljena ali smatram da joj u braku neće biti puno bolje nego što joj je bilo u vezi, sumnjam da gresi sto se udaje za njega i bojim se za nju da je nece tuci…

0 komentari:

Objavi komentar