1


2


petak, 27. listopada 2017.

Krenula sam u srednju i ubrzo se zaljubila… nisam pre imala decka. Drugi dan skole sam upoznala decka koji ne ide samnom u razred i poceli smo da se dopisujemo…. ja sam se zaljubila, trazio mi je .....









Krenula sam u srednju i ubrzo se zaljubila… nisam pre imala decka. Drugi dan skole sam upoznala decka koji ne ide samnom u razred i poceli smo da se dopisujemo…. ja sam se zaljubila, trazio mi je slike guze ja sam mu poslala i sad hoce da spavamo, plasim se bola…. On je tako divan prema meni, svako vece od kada smo se upoznali posle mi “Laku noc, lepo spavaj❤” i svako jutro “Dobro jutro❤”. Kada mi nije dobro na svaki 30min mi salje poruke “Kako ti je, jesi bolje”. Ne znam sta da radim….





ljudi moji. cijenite podrsku svojih roditelja. nemate pojma koji je osjecaj kad znas ds nemas nikakve podrske roditelja. kada ne brinu sta radis i kako radis, gdje si i s kim si. stari mi radi, mama je domacica. ali ja nemam ni 0,0001% podrske svojih roditelja. ne znate kako je ruzno kada radis nesto svim snagama, da bi ti bio zadovoljan i da bi dobio neke rijeci podrske svojih roditelja, a kad zavrsis, shvatis da si samo ti tu. da njih nije briga sta si uradio i kako si. jesil dobio ikakvu podrsku, ili nisi. jesil dobro ili nisi. ljudi taj osjecaj slama srce. sutra kada bih se odselio negdje, nisam.siguran da bih imao razloga da se vratim u ognjiste

0 komentari:

Objavi komentar