1


2


nedjelja, 8. listopada 2017.

Juce sam zadremala kod decka slucajno nekih 10-ak minuta, ali sve vreme bila u nekom polu-snu, svesna svega. Osetila sam kako jednim delo otkriva ali to nije bilo dosta jer sam na vecem delu istog .......



Juce sam zadremala kod decka slucajno nekih 10-ak minuta, ali sve vreme bila u nekom polu-snu, svesna svega. Osetila sam kako jednim delo otkriva ali to nije bilo dosta jer sam na vecem delu istog lezala, a onda sam cula kako neko skida svoju majicu i stavlja je na otkriveni deo mene. 
Kada sam otvorila oci bio je to njegov ocuh, gledao me cudno, pitala sam ga gde je moj decko rekao da otisao da kupi sok, pitala sam ga sta radi u nasu sobu, odgovorio da je dosao da me pokrije.
Malo mi je cudno njegovo ponasanje… moram da kazem decu za ovo nepristojno ponasanje da ne prerasti u nesto vise. Bojim se za nasu vezu

0 komentari:

Objavi komentar