1


2


petak, 27. listopada 2017.

17 mi je godina i imam ocd. Mojima to nikad nisam rekao i ne planiram jer ne bi shvatili, i ne, nisam onaj tip što misli da kad opere ruke dva puta zaredom automatski ima ocd. Dešavalo mi se da






17 mi je godina i imam ocd. Mojima to nikad nisam rekao i ne planiram jer ne bi shvatili, i ne, nisam onaj tip što misli da kad opere ruke dva puta zaredom automatski ima ocd. Dešavalo mi se da provedem do sat vremena gledajući u jedan predmet i provjeravajući da li sam nešto uradio kako treba. Npr zaključavanje vrata mi je pakao, dešava se da provedem i do sat vremena provjeravajući da li sam ih zaista zaključao jer mislim da će se nešto desiti ako ih ne zaključam. Ili npr zatvaranje česme, ne mogu da prestanem da provjeravam da li sam ju zatvorio.





Imam te loše misli koje ne mogu izbaciti iz glave, mislim da ću roditeljima nabiti račun za vodu i biće mi mnogo žao jer znam koliko se pate da zarade i da me školuju. Vama to zvuči glupo, i meni, ja znam da sam tu česmu zatvorio, vidim to, ali me nešto tjera da konstantno provjeravam i ne mogu da prestanem. Ali ovo se dešava samo kad sam sâm u kući, kada je neko sa mnom ne radim to jer će misliti da sam poludio. Treba mi pomoć.

0 komentari:

Objavi komentar