1


2


ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

Sinoć dok sam bila sa drugaricama na večeri u jednom restoranu slučajno ugledam bivšeg iz srednje škole kako sjedi za stolom pored našeg. Bio je na večeri sa suprugom i dvoje djece. Dječak i ...







Sinoć dok sam bila sa drugaricama na večeri u jednom restoranu slučajno ugledam bivšeg iz srednje škole kako sjedi za stolom pored našeg. Bio je na večeri sa suprugom i dvoje djece. Dječak i djevojčica. Baš su slatki. Djevojčica baš liči na njega. Nisam ga vidjela baš dugo pa sam se iznenadila što se oženio. Dok smo bili zajedno bio je baš djetinjast. Mislila sam da se takav nikad neće oženiti. Ali sad vidim izrastao je u pravog muškarca i drago mi je zbog njega.






 Cijelo sam veče gledala u njega a on se bavio svojom djecom i ne primjetivši mene. I poslije nekih sat vremena zvao je konobara, platio večeru i spremao se da ide. I kad su svi ustali, mala djevojčica je još uvijek sjedila. Nije joj se još išlo kući izgleda. Onda ju je on uzeo za ruku i rekao: Selma, moramo ići, kasno je. Nisam mogla da vjerujem šta sam čula. Još dok smo bili zajedno obećao mi je da će svoju kćerku nazvati mojim imenom i ispunio je obećanje. Taj momak me baš volio a ja ga ostavila zbog idiota.

0 komentari:

Objavi komentar