1


2


utorak, 16. siječnja 2018.

ZA NOVU GODINU POSVAĐAO SAM SE SA VJERENICOM, PALE SU TEŠKE RIJEČI.....



Na novu godinu sam se posvađao sa mojom vjerenicom, ono baš tešker iječi smo izgovorili jedno drugom… Spremio sam se i otišao kući. Kada sam došao ušao sam u moju sobu bez pozdrava, skino sve sa sebe pustio sebi muziku “do daske” i divljački počeo da igram. U jednom trenutku u sobu je ušla moja ujna, ono da mi čestita NOVU… ja go golcat…

žena se šokirala prizorom, pitala me šta to radim, jesam li poludio, a ja sam joj tada okranuo leđa, nageo se i iz sve snage joj… “pustio goluba”. Kada sam se okrenuo nije je bilo, vrata zatvorena, ali ujutro kada sam “došao sebi”

i kada sam shvatio šta sam uradio osjećao sam se jako loše. Zvao sam je da joj se izvinem međutim ne želi da razgovara sa mnom… Ne znam kako da joj se izvinem…

0 komentari:

Objavi komentar