1


2


srijeda, 10. siječnja 2018.

SA LJUBAVNIKOM SAM BILA U HOTELU...BOLA NAM JE GODIŠNJICA VEZE



.... i nazvala moju “malu” sestričinu. Nije mi se javljala, logično bila je u bazenu, ali ostao je propušten poziv i čekala sam da me nazove. nakon nekih pola sata pozvala me, a kada sam je upitala gdje je rekla mi je kod jedne drugarice. Prvo sam se nasmijala, a onda joj naredila da dođe u sobu 128. Šokirala se kada je shvatila da sve znam. Kada je došla rekla sam joj da se odma spremi i vrati kući inače ću sve da ispričam njenoj mami.
Gledala me tužnim pogledom, a kada mi je rekla da od ta dva matorca svaki drugi vikend dobija po 500 eura, znači 1.000 mjesečno i uživanje u luksuznim hotelima na njihov račun moje mišljenje o cijeloj situaciji se totalno promijenilo. 1.000 eura mjesečno, pa to su moje 3 plate i nakon toga stvarno nije bilo smisla da joj iša govorim.
Jedino sam jeposavjetovala da se čuva da slučajno ne zatrudni. Samo se nasmijala na to i rekla da ima već dovoljno iskustva sa tim stvarima da zna kako da se čuva. Danas sam razgovarala sa njom, bila kod mene na kafi i kaže kako već sada na računu ima skoro 10.000 eura koje ne smije da troši da njeni roditelji ne bi šta posumnjali. Ima samo 16 godina a tako pametno razmišlja… TETKINA PAMETNICA… Danas sam joj rekal kada je tako pametna i mudra da od mene može očekivati pomoć u svakom smislu, kada god joj bude zatrebala. Zahvalila mi se i nećete vjerovati dala 100 eura u znak zahvalnosti…

0 komentari:

Objavi komentar