1


2


nedjelja, 21. siječnja 2018.

PRVA SAM GODINA FAKULTETA I SOBU DIJELIM SA STARIJOM CUROM, MNOGE KOLEGE MI ZAIDE...

Image result for Prva sam godina fakulteta i sobu dijelim sa starijom curom

...  ispred mene i pred mojim očima skide grudnjak i svuče gaćice te mi reče, POGRIjEŠIO SI, SADA NEMAM NIŠTA NA SEBI i prođe pored mene.

Sramota, roditelji su je poslali da uči školu, a ona radi ovakve gluposti, ne znam, vjerovatno ću tražiti da me presele kod nekoga drugo cimera, jer ja ne želim da dijelim sobu sa ovakvom djevojkom i da nedaj bože padnem pod iskušenja i da zapostavim i zanemarim faks.

Bilo bi o krajnje bezobrazno od mene prema mojim roditeljima koji rade od jutra do mraka na polju i tako svaki dan kako bi meni omogućili da živim bolji život.

0 komentari:

Objavi komentar