1


2


subota, 13. siječnja 2018.

MOJ MUŽ IMA 4 PRIJATELJA, KAO BRAĆA SU....U BRAKU SAM 3 GODINE I NIKADA NISAM VIDJELA NIŠTA SLIČNO.....



Ne znam da li nešto vriJedi da ovo pišem, ali… Moj muž ima 4 prava prijatelja, kao braća su. U braku smo 3 godine i ja nikad nisam vidjela ništa slično. Znači, uvijek su tu jedan za drugog, svi žive blizu i u svako doba dana ili noći jedan drugome su dostupni za bilo šta. Danas dok sam bila sama kod kuće u kupatilu mi se zapušio odvod od wš mašine.
U strahu da ne napravim poplavu pozvala sam jednog od muževih prijatelja i nakon samo par minuta je bio u stanu kod mene. Na brzinu je to pročistio i otišao. Vjerovali ili ne u tom trenutku kada sam ga zvala on je sa svojom suprugom pio kafu.
Već godinama sam svjedok tog prijateljstva, ali i dalje ne mogu da vjerujem da takva prijateljstva postoje, bez ikakve koristi i zavisti, a znaju se od djetinjstva.

0 komentari:

Objavi komentar