1


2


srijeda, 24. siječnja 2018.

MEKIKE SA JOGURTOM GOTOVE ZA 10 MINUTA: OMILJENI DORUČAK ZA DJECU



Sastojci
– 500ml mleka
– 1 kvasac
– 1 pecivo
– 4 jaja

– 1 kasika sol
– 200ml jogurt
– 1kg/400g brasno(manje vise)

Priprema:

Stavite brasno,jaja,pecivo,jogurt,sol i mleko sa kvasecom i zamesite testo (kao za kiflice)da nije tvrdo.Dobro ga izmesite i stavite u vecu vanglu koju ste prethodno namazali sa uljem.  Prekrijete testo sa najlon folijom (samo jedna strana namazite uljem )za da vam se testo ne lepi na najlonu i stavite ga u frizideru.Vako spremno testo stoi i do 7dana u frizideru. Kad pozelite da przite ,izvadite testo i sa rukama pravite mekice (razvlacite sa prstima sto tanje korice).

U posudu u kojoj ke gi przite stavlja se malo ulje zagreje se i prze se mekice.Testo sto vam je ostalo opet se vraca u frizideru.
Mozete gi jesti sa sirom ,sa slatko os smokvi ja tako volim,a vi mozete sa sta vi volite,slane, slatke sve po ukusu i zelji.

Posluživanje:

Kad je testo vec gotovo mozete gi pravite za dorucak za veceru, ili kad vam neko dodje jer su brzi i stvarno su mekane,dobre i ic ne upijaju ulje. Napravite i probajte ovo cu

1 komentar:

  1. Svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji, jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće da sam u šest godina bio u braku ni s jednim djetetom, osim što je liječnik rekao da imam nizak broj sperme pa moja supruga traži razvod, bila je bolesna i umorna. Biti uz mene trudio sam se najbolje, ali ništa nisam mislio da je više neću vidjeti dok nisam upoznao svog starog prijatelja koji mi je rekao za čarobnjaka po imenu dr. Alaba, dala je ja njegovu adresu e-pošte i broj mobitela. Kontaktirao sam ga i obećao mi je da će mi se supruga javiti u roku od tri dana samo ako budem spreman platiti porez s kojim ću surađivati ​​samo jedan dan, a on mi je pripremio ljubavnu čaroliju i posljednji lijek i rekao mi je da . Vratiće se moja supruga. Jednog vrlo sretnog jutra, moja je supruga došla plačući, ispričala se i rekla da je to djelo demona, pa sam i dalje bio zapanjen tim čudom, nisam to mogao zamisliti, ali čim sam završio s pisanjem, dva mjeseca kasnije moja supruga zatrudnjelo je bilo kao čudo, zato nemojte se sramiti jer je to učinio za mene, a vjerujem da to može učiniti i za vas. Ako trebate njegovu pomoć, možete kontaktirati njegovu e-adresu: dralaba3000@gmail.com WhatsApp / viber s njegovim telefonskim brojem: +2349039885856 Dr. Alaba također liječi: Plodnost, HIV / AIDS, Herpes 1/2, Rak, Hepatitis B, ako želite zatrudnjeti

    OdgovoriIzbriši