1


2


srijeda, 24. siječnja 2018.

KOLAČ OD JOGURTA SA VIŠNJAMA


Ovo je recept moje mame i meni je najdrazi. Nema vage i mjerenja, za mjeru vam je dovoljna casa od jogurta ( 2 dl ), malo vaseg vremena i imati cete odlican desert! Uzivajte…. :))
Sastojci.
  • 2 jaja
  • 1 i pol casa secera
  • pola case ulja
  • 2 case glatkog brasna

  • 1/2 praska za pecivo
  • 2 vanili secera
  • 1 casa jogurta ( ja koristim cvrsti jogurt )

  • naribana korica limuna – po zelji
  • 1 tegla visanja iz kompota
  • Casa – 2 dl
Priprema:

Višnje očistiti od koštica. Penasto umutiti jaja sa šećerom i vanilin šećerom. Mutiti mikserom dok se ne dobije glatka smesa. Zatim lagano dodati smesi ulje i nastaviti sa mućenjem. Smanjiti brzinu miksera, pa naizmenično dodavati brašno sa praškom za pecivo i jogurt. Pripremiti pleh za pečenje, premazati ga margarinom i posuti brašnom. Sipati pripremljenu smesu, rasporediti višnje. Peći kolač u prethodno zagrejanoj rerni na 180 C, oko 35 minuta. Gotov kolač ohladiti, posipati prah šećer i seći na kocke. Služiti sa umućenom slatkom pavlakom. Savet: Kolač od jogurta sa višnjama je prhki kolač slatko – nakiselog ukusa. Može se dodati u testo umesto višanja, trešnje ili maline. Merica je čaša od jogurta. Prijatno!

1 komentar:

  1. Prije tri godine bila sam odvojena od supruga. Između nas nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji savjetovali su me da zaboravim na brak i krenem dalje u svom životu. Nisam se htjela udati za nekoga drugoga jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Alaba uz pomoć svojih duhovnih moći spojio razoreni brak. Čitao sam toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao zaustaviti razvod i obnoviti bivše voljene ljude i moja je vjera obnovljena. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu, nekoliko minuta kasnije, odgovorio mi je i dao upute što da radim, nakon što sam ispunila traženi uvjet dva dana nakon rituala, čarolija mi je promijenila život oko muža da me ne kontaktira više od toga. Dvije godine nazvali su me usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa sam još uvijek zapanjen tim čudom pa mu opraštam. Sad je moj brak sada u ravnoteži. Ritual Dralabe djelovao je sjajno, a brak jači nego prije i ništa nas više ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko web lokacija da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s Dralabom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj raskinuti brak ako imate sličan problem u svom braku, želite da vas suprug ili žena opet vole . , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona zauzvrat vole, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe rješenje je i odgovor na vaš problem, whatsapp / viber s njegovim brojem telefona: +2349039885856, obratite mu se danas tako što ćete poslati e-mail na dralaba3000@gmail.com Ne dopustite da vam iko oduzme supružnika

    OdgovoriIzbriši