1


2


četvrtak, 18. siječnja 2018.

IMAM 48 GODINA I NIKAD NISAM PREVARIO SVOJU ŽENU DOK NISAM SREO NJU.....



.... što je mnogo novca. Toliko sam odlijepio za njom da bih joj dao i 2000 eura, ali jednostavno nemam taj novac. Tada mi je počela prijetiti da će sve ispričati mojoj ženi, a da nju više nikada neću moći ni pipnuti. Nisam znao šta da radim, nisam mogao dozvoliti da je izgubim, te sam otišao do mikrokreditne organizacije i podigao 1000 eura kredite.
Isti dan sam joj onio, zahvalila mi se a tada mi je rekla da ide sa društvom na zimovanje nekih 15 dana. Na njenom fb profilu sam vidio da je to “društvo” ustvari neki momak njenih godina.
Osjećam se kao magarac, jer uživaju od mojih para, dok moja djeca sjede kod kuće i nemaju za izlaska u grad, ali mnogo gore od toga je što jedva čekam da se vrati i da budem sa njom. Svjestan sam svega, da radim loše i sebi i svojoj porodici, ali toliko sam odlijepio za njom da jednostavno ne mogu bez nje.

0 komentari:

Objavi komentar