1


2


utorak, 23. siječnja 2018.

BIO SAM TREĆA SMJENA KADA MI JE NAJBOLJI DRUGAR JAVIO DA MI JE MLAĐI BRAT...



.... rekli da je vjerovatno neka graška jer nikoga nisu zaprimili sa takvim povredama. Obzirom da sam bio u stanju šoka, pozvali su policiju te su im i oni potvrdili da nikakve saobraćajne nesreće nije bilo, naročito ne tako tragične.

Pozvao sam prijatelja a on mi je rekao aprililili. PIP SAM MU MATER i prekinuo vezu. Od tada su prošle više od tri godine, nikada ni jednu riječ nisam sa njim progovorio.

Na kraju se ispostavilo da sam zaista tu veče izgubio brata, jer on mi je bio kao brat. Često sam tužan zbog svega, ali nikada mu neću moći oprostiti tu glupost.

1 komentar:

  1. Svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji, jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće da sam u šest godina bio u braku ni s jednim djetetom, osim što je liječnik rekao da imam nizak broj sperme pa moja supruga traži razvod, bila je bolesna i umorna. Biti uz mene trudio sam se najbolje, ali ništa nisam mislio da je više neću vidjeti dok nisam upoznao svog starog prijatelja koji mi je rekao za čarobnjaka po imenu dr. Alaba, dala je ja njegovu adresu e-pošte i broj mobitela. Kontaktirao sam ga i obećao mi je da će mi se supruga javiti u roku od tri dana samo ako budem spreman platiti porez s kojim ću surađivati ​​samo jedan dan, a on mi je pripremio ljubavnu čaroliju i posljednji lijek i rekao mi je da . Vratiće se moja supruga. Jednog vrlo sretnog jutra, moja je supruga došla plačući, ispričala se i rekla da je to djelo demona, pa sam i dalje bio zapanjen tim čudom, nisam to mogao zamisliti, ali čim sam završio s pisanjem, dva mjeseca kasnije moja supruga zatrudnjelo je bilo kao čudo, zato nemojte se sramiti jer je to učinio za mene, a vjerujem da to može učiniti i za vas. Ako trebate njegovu pomoć, možete kontaktirati njegovu e-adresu: dralaba3000@gmail.com WhatsApp / viber s njegovim telefonskim brojem: +2349039885856 Dr. Alaba također liječi: Plodnost, HIV / AIDS, Herpes 1/2, Rak, Hepatitis B, ako želite zatrudnjeti

    OdgovoriIzbriši