1


2


petak, 22. prosinca 2017.

Učinila sam nešto baš loše i moram negdje da se “olakšam”. Prije par dana ostala sam zarobljena u stanu, kluč se zalomio i bilo je nemoguće otvoriti protivprovalna vrata.



Učinila sam nešto baš loše i moram negdje da se “olakšam”. Prije par dana ostala sam zarobljena u stanu, kluč se zalomio i bilo je nemoguće otvoriti protivprovalna vrata.



Obzirom da živimo na četvrtom spratu jedino ko mi je mogao pomoći bili su vatrogasci. Moj muž ih je zvao i ubrzo su dva vatrogasca popevši se pomoću ljestava bila sa mnom u stanu i tu nastaje moj problem. Bila sam u nekoj atlet majci, bez brusa i kratkom pamučnom šorcu, a obzirom da sam aktivna odbojkašica možete zamisliti kako izgledam. Dva vatrogasca su se baš napalila i jednostavno se desila neka hemija među nama. 3 godine smo u braku i nikada nisam prevarila muža, ali tada se u meni nešto uzburkalo i desilo se.




Dok je jedan pokušavao da razvali vrata drugi je mene razvaljivao i tako naizmjenično. Cijelo vrijeme je moj muž bio ispred vrata i žalosno, ali me to dodatno palilo. Nakon skoro dva sata uspješnog razvaljivanja mene i vrata su razvalili. Moj muž im je tada dao 50 eura u znak zahvalnosti. Nakon svega toga sam osjetila neviđenu sramotu, bilo me sramota same sebe. Mogu samo zamisliti šta se sve pričao o meni, obzirom da sam prilično poznata u gradu. Mnogo žalim zbog svega i kada bih mogla da vratim vrijeme ne bih ovo uradila, iako moram priznati da sam tih par sati baš uživala.

0 komentari:

Objavi komentar