1


2


petak, 22. prosinca 2017.

Prošlo ljeto sam bio na svadbi sa mojom ženom u mome selu odakle sam rodom. Nakon cjelodnevnog duboko u noć pijančenja nismo išli za grad, već smo prenoćili kod mojih. Mrtav pijan,







Prošlo ljeto sam bio na svadbi sa mojom ženom u mome selu odakle sam rodom. Nakon cjelodnevnog duboko u noć pijančenja nismo išli za grad, već smo prenoćili kod mojih. Mrtav pijan, a i umoran sam zaspao čim sam se sastao sa jastukom. Nekada u toku noći probudila me strašna mučnina i glavobolja i bilo mi je čusno jer moje žene nije bilo pored mene, niti je bila u sobi. Ustao sam i krenuo do wc-a da se ispovraćam i malo osvježim i iznenadio se kada sam iz sobe mog mlađeg brata čuo “čudne” zvukove, zvukove stenjanja, uzdisanja…Bilo mi je čudno jer buraz nije oženjen i ima samo 16 godina. Pomislio sam da gleda neki film, a kada sam otvorio vrata šokirao sam se kada sam ga vidio kako divljački “trese” moju ženu, bukvalno lomio je krevet pod njom.




U zanosu me nisu primjetili, a ja sam zatvorio vrata i otriješnjen vratio se u svoju sobu. Nikada joj nisam rekao za to što sam vidio, pokušavam da zaboravim na to jer sve suprotno što bih uradi navuklo bi mi takvu sramotu kako na mene, tako i na moje kćerke, a na kraju i na moju porodicu koja važi za jednu časnu i poštenu. Ko zna šta se i zbog čega sve to desilo tu veče. Kada bolje razmislim da se nisam probudio ne bih ni znao za to. Da mi je lako sve ovo nositi vjerujte da nije, ali čini mi se da nemam izbora 🙁

0 komentari:

Objavi komentar