1


2


četvrtak, 21. prosinca 2017.

Majka i otac od moje 5 godine otišli u Francusku ja ostao sa babom i dedom pun novca izlasci cure kurve sve što se moglo probao do 18god za 18 rođendan došli roditelji napravili slavlje u najboljem .....





Majka i otac od moje 5 godine otišli u Francusku ja ostao sa babom i dedom pun novca izlasci cure kurve sve što se moglo probao do 18god za 18 rođendan došli roditelji napravili slavlje u najboljem hotelu vrlo malo sam dobio poklone svi su davali novac u jednom momentu ustaju majka i otac uzimaju mikrofon i ja očekujem auto jer smo pre toga na skajp pričali da želim Audi à 5 prilazim ocu




 daje mi kovertu otvaram je kad ono ključevi od stana i karta za avion i poruka i meni niko auto nije kupio 😗 otišao sam u Paris radim u očevoj firmi najmanju dnevnicu imam nisam ni prijavljen prošlo je 3 godina kupio sam auto kad sam ga dovezao ispred otac mi kaže vidiš kako se novac zarađuje da sam ti ja kupio ti bi ga već slupao ... Nisam vidéo srbiju 5 godina pre par Dana došli otac i majka sa odmora i otac mi priča kako sam već dugo ovde trebao bi uzeti neku kuću ja se mislim od kojih para i u jednom trenutku vadi svesku i računa ja tebi dugujem novac garantova ću ti za kredit à posle sve sam...

0 komentari:

Objavi komentar