1


2


subota, 23. prosinca 2017.

Javio mi se bivsi s kojim sam par puta imala odnos, bili smo zajedno oko 2 meseca, ostavila sam ga jer je loš u krevetu, ne mogu da osetim zadovoljstvo sa njim koliko se trudila, menjala poze ja ga ne .....





Javio mi se bivsi s kojim sam par puta imala odnos, bili smo zajedno oko 2 meseca, ostavila sam ga jer je loš u krevetu, ne mogu da osetim zadovoljstvo sa njim koliko se trudila, menjala poze ja ga ne mogu osetim… i nedugo nakon toga upoznala sadasnjeg muza. Odgovorila sam na poruku samo da se pohvalim da sam ostavila cigarete (govorio je da treba to da uradim, ja sam se tad svadjala s njim) i napisala da se nadam da je dobro, ali da sam u srecnom braku, ako misli ista da pokusava. On je onda u detalje pomenuo moje krevetske ‘vestine’, kako nije imao takvu devojku vise nikad i rekao da mu se javim ako zelim da varam muza.




Ja sam mu rekla da se ne zamlacuje cekajuci mene, da mi laska to sto je rekao ali da me ovaj razgovor vec cini nervoznom i da mi je zao sto sam uopste i pisala na pocetku. Da li da kazem svom muzu ovako detaljno kao sto sam sad napisala? Ne zelim da mu govorim poluistine, jer se svaka laz kad tad otkrije, a ja ne zelim da unistim poverenje gluposcu, ali malo je glupo reci ovako otvoreno.

0 komentari:

Objavi komentar