1


2


petak, 22. prosinca 2017.

Imam 17 godina i mnogo sam zaljubljena u mog profesora tjelesnog… On ima 35 godina, oženjen je i nikada ni prema jednoj učenici nije pokazao neka “osjećanja”, ali… to me još više kako da kažem “pali”. Želim ga svakim danom sve više. Juče na času gimnastike dok smo preskakali kozlić ja sam se ....





Imam 17 godina i mnogo sam zaljubljena u mog profesora tjelesnog… On ima 35 godina, oženjen je i nikada ni prema jednoj učenici nije pokazao neka “osjećanja”, ali… to me još više kako da kažem “pali”. Želim ga svakim danom sve više. Juče na času gimnastike dok smo preskakali kozlić ja sam se namjerno spotakla da bi me on primio da ne padnem. Kada me je uhvatio u svoje jake ruke iskoristila sam priliku i svojom rukom prešla preko njegovog međunožja… OSJETILA SAM… u tom trenutku “veliku” želju da budem istog trenutka sa njim. Nakon časa kada su svi učenici otišli u razred ja sam otišla njemu u kabinet, onako u donjem vešu.




Kada me vidio šokirao se, a ja sam mu tada rekla da želim da imam odnos sa njim, barem jedanput. On mi je tada prišao i rekao da sam u tim godinama kada ne znam tačno šta ustvari želim… Nisam ga uopšte slušala, već sam počela i ono malo odjeće na sebi da skidam. Kada je vidio koliko sam ozbiljna i da njegove riječi nemaju nikakvo značenje kod mene uhvatio me za ruku i bukvalno odnio u svlačionicu, naredio mi da se spremim i da izbrišem iz glave lude misli. Za početak dovoljno, probila sam led, sada je svjestan šta želim od njega i svakim naerdnim korakom biću mu sve bliža… muškarac je, nemoguće da me odbije 4-5 puta, prosto jednom mora popustiti… ŽIVIM ZA TAJ DAN 🙂

0 komentari:

Objavi komentar