1


2


utorak, 26. prosinca 2017.

Cerka nam je dovodila jednog finog, kulturnog momka na veceru nekoliko puta, kao prijatelja, a onda pre neki dan dovede neku nekulturnu barabu kao svog decka. Otisao sam da spavam nesto me glava .....



Cerka nam je dovodila jednog finog, kulturnog momka na veceru nekoliko puta, kao prijatelja, a onda pre neki dan dovede neku nekulturnu barabu kao svog decka. Otisao sam da spavam nesto me glava bolela u pola noci probudi me stenjanje iz ćerkine sobe, ustao sam i otisao sam do kupatila za čašu vode i na povratku sam čuo grozne reči, zgadila mi se ćerka za ceo život.
Kada sam je pitao gde ti je onaj momak, ona rece da se ne druze vise.
Jasno mi je da tako fin momak nece da ima nista s devojkom koja se zabavlja s onim klosarom, Ali mi nije jasno gde Sam ja pogresio u vaspitanju.
Ne mogu da dozvolim sebi da mi se jos I komsije rugaju kad ih sretnem.

0 komentari:

Objavi komentar