1


2


nedjelja, 24. prosinca 2017.

Baš me nervira što me mama nabeđuje da mi veza ne valja i što moram da joj se pravdam. Puštam čoveka da izađe sa svojim društvom, to ne znači da se svađamo. Biram da mu verujem,ne da mi ....







Baš me nervira što me mama nabeđuje da mi veza ne valja i što moram da joj se pravdam. Puštam čoveka da izađe sa svojim društvom, to ne znači da se svađamo. Biram da mu verujem,ne da mi povoda da sumnjam. Omiljen joj je zaključak da smo u vezi zbog seksa. Imamo 20 i neku godinu, normalno da spavamo. Ja imam svoj sprat i uglavnom smo tamo jer se ona i moj brat baš ne lome oko njega kad dođe,zato ga odvučem gore. To ne znači da ceo dan provedemo u krevetu.





 Pre neki dan smo birali prstenje, sad čekam kad će me zaprositi. Njoj smeta što smo "proredili viđanja" (samo ove nedelje jer smo išli na slave), a ovamo mi prebacuje da je smara kad on dolazi, a s treće strane "imate sprat za sebe,što biste tražili stan". Ne razumem šta joj fali ako sam ja srećna,i mrzim kad mi kaže "tvoj otac". Moj otac jeste bio divan, ali kao da mi nabija na nos što je umro dok sam bila mala i ne sećam ga se pa ne znam "kako muško treba da izgleda". Poludeću.

0 komentari:

Objavi komentar