1


2


četvrtak, 9. studenoga 2017.

Udata sam i nemam decu. Kada sam usla u brak mislila sam da su za mene avanture zavrsene. Na početku leta u horoskopu mi je pisalo da mi sleduje nezaboravna letnja avantura i naravno uopšte .....





Udata sam i nemam decu. Kada sam usla u brak mislila sam da su za mene avanture zavrsene. Na početku leta u horoskopu mi je pisalo da mi sleduje nezaboravna letnja avantura i naravno uopšte nisam poverovala. Prošao jun, prošao jul, došao avgust. Otišla sam na bazen sa drugaricama i odmah spazila jednog obdarenog dečka. Kraičkom oka sam ga posmatrala i uočila da i on posmatra mene. Gledali smo se. Svaki mogući trenutak, sekund…




On se igrao sa loptom. U jednom trenutku spazim kako se moja drugarica zdlizila s njim. U jednom trenutku zovu me da im se pridružim. Dolazim i igram se sa njima loptom, a nas dvoje se još gledamo i i gorimo. U jednom trenutku smo progovorili, raspricali smo se mi… slagala sam da sam slobodna – po prvi i poslednji put. Razmenili smo brojeve. Posle bazena otisla sam kod njega u stan. Vodila sam ljubav sa momkom kojeg poznajem pola dana. On je otišao u Nemačkoj. Nisam ga srela sutradan, ni posle 2 dana, ni posle nedelju dana. Prošao me, baš kao i ovo leto. ☺

0 komentari:

Objavi komentar