1


2


ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

Sumnjajući da me žena vara postavio sam skrivenu kameru u spavaću sobu i potvrdio svoju sumnju. Dok sam gledao video, svaki njen uzdah mi je cijepao dušu, i suze su mi krenule bile, nemam šta da....






Sumnjajući da me žena vara postavio sam skrivenu kameru u spavaću sobu i potvrdio svoju sumnju. Dok sam gledao video, svaki njen uzdah mi je cijepao dušu, i suze su mi krenule bile, nemam šta da krijem. Pred kraj videa pričaju oni, i on pita za mene nešto u fazonu jesam li je ja ikad tako zadovoljio kao on, želeći valjda da ispadne muškarčina.




A ona će iznervirano što moraš mog muža uvijek da spominješ, sto puta sam ti rekla ja njega volim i voleću ga dok sam živa a ovo je s tobom samo seks, potreba. Svjestan sam da sam loš u krevetu, i kao budala zaljubljena koja je voli razmišljam da ćutim i pustim je da uživa, meni je dosta što sam čuo da me voli. Lomim se dugo, ne znam šta da radim...

0 komentari:

Objavi komentar