1


2


nedjelja, 5. studenoga 2017.

Radim u jednoj općonskoj službi već duži niz godona. Petkom obično nemamo nikakvog posla pogotovo poslije podne i uzela sam da sređujem sebi nokte… skidanje laka, turpijanje, lakiranje .....




Radim u jednoj općonskoj službi već duži niz godona. Petkom obično nemamo nikakvog posla pogotovo poslije podne i uzela sam da sređujem sebi nokte… skidanje laka, turpijanje, lakiranje noktiju… standardna priča nas žena :). Međutim tek što sam nalakirala nokte i čekajući da se osuše strašno me zasvrbila desna butina, “guuz” rekli bi prostaci.





Nisam znala kako i čim da se podrpam, dva sata sam sređivala nokte i nisam željela da ih uništim. Ustala sam sa stolice i utrčala u šefovu kancelariju, stala ispred nje okrenula mu leđa i zamolila ga da me podrpa… Rekao mi je: “VRLO RADO KOLEGICE…” i podrpao me, ali na žalost nije se zaustavio samo na tome i sve je otišlo k vragu. Glupi muškarac nije se mogao suzdržati i uništio mi je manikir, pri tome je rizikovao i moj i svoj posao. Shvatate šta se desilo 🙂 … Juče smo proveli cijeli dan na njegovoj vikendici i u znak izvinjenja što mi je uništio nokte sutra mi je dao slobodan dan i 50 eura da odem na profesionalni manikir. Iskupio se :), već 6 godina radimo zajedno i mogu vam reći da boljeg šefa nema niko.




I da nebude zabune obzirom da sam uposlenica oćinske službe, lakiranje noktiju i te stvari to sebi damo oduška na kraju radne sedmice, a ovim danima vjerujte radimo punom parom, često se zna desiti da sa posla ne izađemo ni minutu ranije prije kraja radnog vremena.

0 komentari:

Objavi komentar