1


2


nedjelja, 12. studenoga 2017.

Otisao sam kod devojke na veceru, a njena majka mi je tiho rekla: “Odlican si ti momak. Hvala Bogu da je konacno nasla dobrog momka.” Celo vreme gledala me dole… kada sam otisao u toalet .....






Otisao sam kod devojke na veceru, a njena majka mi je tiho rekla: “Odlican si ti momak. Hvala Bogu da je konacno nasla dobrog momka.” Celo vreme gledala me dole… kada sam otisao u toalet iznenada se pojavila njena manja u sred cina mokrenja bacila pogled na alat i otisla… Majka moje devojke je prelepa žena i zrači neverovatnim seksipilom. Inteligentna je, zavodljiva, i sa svima suptilno flertuje pa i sa mnom.




Njene ćerke zbog njenog ponašanja nemaju samopouzdanja. I to me nervira, nervira me ta žena. Što je ja više ignorišem i ponašam se formalnije to me ona više spopada. Volim svoju devojku i nemam ni najmanju želju da odgovorim na igrice njene majke. Prosto ne mogu da verujem da majka može da bude takva! Okej drugarice, pa čak i sestre, ali majka?! Ne znam, nenormalno prosto.

0 komentari:

Objavi komentar