1


2


četvrtak, 9. studenoga 2017.

Muž me vara sa mojom šeficom na poslu, saznala sam to prošle sedmice… 11 godina je starija od mene i osjećala sam se totalno poniženom. Isti dan sam odlučila da mu vratim, da mu se osvetim i ......






Muž me vara sa mojom šeficom na poslu, saznala sam to prošle sedmice… 11 godina je starija od mene i osjećala sam se totalno poniženom. Isti dan sam odlučila da mu vratim, da mu se osvetim i nakon smjene sam se… ONO sa jednim mlađim muškarcem, radnikom iz proizvodnje u firmi gdje radim. Udala sam se nevina i to mi je bio tek drugi muškarac u životu. U braku smo već 9 godina i nikada ni sa jednim drugim nisam imala odnose, muž mi je do tada bio sve u životu.





Toliko sam bila ljuta i povrijeđena da sam baš uživala u osveti, ali tada se pojavio problem i osveta mi se obila o glavu. 3 dana sam se nakon posla viđala sa tim radnikom, “viđala” da ne pišem šta smo sve radili i iznenada me počelo tamo dole jako da peče. Da skratim… pokupila sam neku groznu infekciju i sva sam se osula tamo dole… KATASTROFA… Pijem neke baš, baš jake tablete od kojih mi i nije nešto baš bolje. Koji sam ja baksuz… od toliko muškaraca izabrala sam ovog da mi prenese infekciju. 3 dana me već zove kaže nedostajem mu… KRETEN :(…

0 komentari:

Objavi komentar