1


2


utorak, 14. studenoga 2017.

Moj tata je beskućnik 🙁 … Prošle godine je dobio otkaz na poslu nakon 15 godina rada i tada je za našu porodicu započeo pakao. Mama i tata su se sve češće svađali, nismo imali novca ni za hranu, ni za obaveze… umirali smo od gladi 🙁 . Tata je pokušavao da nađe novi posao ali nije uspjevao. ...







... vidjela da je sav u modricama. Lice mu je totalno unakaženo, od bolova se nije mogao ni pomaknuti. Pomogla sam mu koliko sam mogla, dala mu vode da popije i rekao mi je da mu je bilo bolje nakon toga. Tada mi je ispričao da su ga napali neki klinci prije dvije noći i da su ga pretukli bez razloga.
Ne mogu da shvaim zašto, šta im je skrivio… Već par mjeseci mama radi u jednoj kafani kao konobarica i sada koliko toliko ja i ona normalno živimo.
Razmišljam da joj predložim da prihvati tatu nazad, možda da i on pokuša da pronađe bilo kakav posao… znam da su se gadno posvađali, ali… moaram pokušati na neki način da pomognem tati jer ukoliko cijelu zimu provede po napuštenim barakama bojim se da neće preživjeti… Ne znam šta da radim… 🙁

0 komentari:

Objavi komentar