1


2


četvrtak, 2. studenoga 2017.

20g. sam na zapadu, tu sam se oženio ženom sa naših prostora i u braku smo 15g. imamo sina 13g. Brak je bio, malo je reći savršen, do pre malo više od mesec dana. Žena mi je rekla da naš sin nije ....






20g. sam na zapadu, tu sam se oženio ženom sa naših prostora i u braku smo 15g. imamo sina 13g. Brak je bio, malo je reći savršen, do pre malo više od mesec dana. Žena mi je rekla da naš sin nije moje dete, nego je od drugog čoveka… tad mi je pokazala video snimak gde se jasno vidi kako vodi ljubav sa njim, nisam mogao da gledam…





Šok i katastrofa, koju nikom ne bih poželeo. Kasnije mi je rekla da će tog čoveka voleti do kraja života i da se ne kaje što je to napravila. Uradili smo i DNK , tako da smo samo potvrdili ono što je rečeno. Taj čovek ima svoju porodicu i troje dece, tako da će to verovatno ostati njena neostvarena ljubav.






Mi smo se dogovorili da ostanemo da živimo zajedno zbog komplikovanih imovinskih odnosa ovde u stranom svetu .. i tako, prosto ne mogu da verujem šta sve čovek može da podnese. Prešao sam 50-tu i već je kasno za osnivanje nove porodice i novog života.. brat mi je ostao neoženjen, tako da nam se loza neumitno gasi … Često se pitam šta
sam Bogu zgrešio… Ljudi, pre nego što uđete u brak rešite sve stare veze i dileme, onako pošteno..

0 komentari:

Objavi komentar