1


2


ponedjeljak, 30. listopada 2017.

Zabavljamo se od januara, i baš smo jedno drugom legli, fina veza, odlicna u krevetu, voli da se se*xa kao vlajne… Prošli vikend, trebao sam kod mojih na selo i ona se ponudila haj da me odveze i .....






Zabavljamo se od januara, i baš smo jedno drugom legli, fina veza, odlicna u krevetu, voli da se se*xa kao vlajne… Prošli vikend, trebao sam kod mojih na selo i ona se ponudila haj da me odveze i da eto upozna moje roditelje, kaže vrijeme je… U startu nisam bio oduševljen tom idejom, ali eto nisam imao izbora. Ona je baš gradska cura, šminka, nokti, frizura, a moji roditelji seoski narod pravo, nije sad da ih se stidim, bože sacuvaj ali bojao sam se kako će oni reagovati na sve to, pogotovo moja mama.





 Kad smo stigli tamo i kad smo ušli u kuću, čim ju je vidjela moja mama, po pogledu sam shvatio da nije zadovoljna, samo je ćutala i “kiselo se smijala”, i gotovo evo sad belaja, meni u glavi 100 misli, a onda dok smo ispijali kafu rekla je mojoj djevojci da bi trebala malo da “odreže” nokte, jer kao ako je oženim seoske poslove ne može odradjivati takva, a djevojka joj je bez imalo srama odgovorila: “NOKTE JA NEĆU ODREZATI, SEOSKE POSLOVE TAKODJE NEĆU RADITI NITI ĆU IKADA OVDE NA SELU ŽIVJETI…

0 komentari:

Objavi komentar