1


2


utorak, 24. listopada 2017.

Treba mi savet. Dok sam bila mladja napravila sam gresku i smuvala se sa momkom koji je malo dalje i koji je od mene stariji malo vise. U to vreme davala sam sebe celu da ga imam, slala sam mu ........




Treba mi savet. Dok sam bila mladja napravila sam gresku i smuvala se sa momkom koji je malo dalje i koji je od mene stariji malo vise. U to vreme davala sam sebe celu da ga imam, slala sam mu gole slike i video snimke.




On se jos tada, pre 2 god., zakleo da bez mene nece ziveti. I evo godinu i po’ zelim da prekinem tu vezu, za koju apsolutno niko ne zna, jer jednostavno ne osecam nista vise, imam drugog momka sa kojim sam izgubila nevinost koji me cuva. Ali on mene ne pusta, preti mi da ce doci i ubiti se na mestu gde me je prvi put video, cuva moje gole slike od pre 2 godine, svaku poruku zna na pamet, ne mogu da izadjem jer odmah preti.





Hoce da se udam za njega cim zavrsim skolu i ako kazem nesto protiv toga odmah se dize “revolucija”. Ne mogu da kazem mojima, a ne mogu ni da prijavim policiji jer je mali grad u kome zivim i sve ce se brzo procuti. Pocinjem da mrzim sebe.

0 komentari:

Objavi komentar